Julkaistu 6.7.2021

”Mitä kuuluu Pori?!” kysyy Metsähallitus

Metsähallitus on yksi SuomiAreenan pääyhteistyökumppaneista tänä vuonna. Tapahtuma näkyy ja kuuluu Porissa torstaina 15.7.

Porin yllätyslavalla tapahtuu koko päivän. Viihteellinen, koko perheen Mitä kuuluu Pori?! -päivä alkaa iloisella yllätyksellä, jonka jälkeen matkataan mereltä maalle ja ympäri Suomen. Tapahtuman juontaa kansallispuistokummi Saimi Hoyer.

Porin ohjelmassa on muun muassa eräherkkujen kokkausvinkkejä, sukellus meriluonnon suojeluun ja asiaa Porin Tahkoluodon merituulivoimapuistosta. Välipaloina tarjoillaan musiikkia ja metsätalouskoira Mårranin tempauksia. Mukana ovat myös paikalliset partiolaiset, jotka esittelevät taitojaan metsähallituslaisten kanssa leikkimielisesti kisaillen. Päivä huipentuu vetävään yllätykseen klo 15.30.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton. Porin Torilavan tunnelmaan pääsee tutustumaan 15.7. klo 11-16.

SuomiAreena on Suomen suurin kaikille avoin ja ilmainen yhteiskunnallinen keskustelutapahtuma, joka järjestetään tänä vuonna hybriditapahtumana Helsingissä, Porissa ja verkossa. SuomiAreenan teemat yhteisöllisyys, digitaalisuus ja luonto näkyvät vahvasti myös Metsähallituksen toiminnassa.

Metsähallitus, tuottaja Touko Heikkinen, p. 050 5548 6538
Metsähallitus, viestintäpäällikkö Päivi Lazarov, p. 040 821 8292