Julkaistu 15.2.2024

Metsähallituksen pääkonttori muuttaa maaliskuussa Helsinkiin Pasilan virastokeskukseen

Metsähallituksen Vantaan Tikkurilan toimipiste muuttaa maaliskuun puolivälissä Senaatti-kiinteistöjen omistamaan Pasilan virastokeskukseen osoitteeseen Opastinsilta 12, 00520 Helsinki. Virastokeskus sijaitsee Pasilan juna-aseman välittömässä läheisyydessä. Uudet toimistotilat sijaitsevat virastotalon kuudennessa kerroksessa. Pasilan saavutettavuus on hyvien liikenneyhteyksien takia erinomainen. Uudet toimitilat ovat myös esteettömiä. Metsähallitus toimii uusissa tiloissa 20.3. alkaen.

Etätyöskentelyn ja hybridityöskentelyn lisääntyessä toimistotilojen tarve on merkittävästi vähentynyt ja Metsähallitus sopeuttaa toimitilojaan nykyisiä työskentelytapoja vastaaviksi. Pasilan uudet monitilaympäristöiset toimitilat tarjoavat hyvät työskentelymahdollisuudet uudenlaisille työskentelytavoille. Virastotalon vuokralaisilla on käytössään myös laajat oheispalvelut.

Metsähallitus on mukana Senaatin toteuttamissa projekteissa yhteisiin työympäristöihin siirtymiseksi muiden valtion toimijoiden kanssa.

Heli Lehtonen, talousjohtaja, puh. 040 8237 313
Jonna Kemppainen, tilapalvelupäällikkö, puh. 040 519 7714