Asiakastieto ohjaa toiminnan suunnittelua
Metsähallituksen toimintaa ohjaa asiakkailta, sidosryhmiltä ja kumppanuusyrittäjiltä säännöllisesti kerättävä palaute. Tarpeen mukaan tehdään myös laajempia tutkimuksia.
Erityisesti luonnossa liikkujille ja luontomatkailuyrittäjille suunnattuja kyselyjä ja tutkimuksia tekevät Metsähallituksen oma henkilöstö, ulkopuoliset tutkimusyritykset ja opiskelijat päättötöinään. Lisäksi suunnittelussa käytetään hyväksi ulkopuolisten tekemiä valmiita tutkimustuloksia, kuten matkailututkimuksia.
Metsähallitus ottaa mielellään toiminnastaan palautetta, jota käytetään toiminnan suunnittelussa ja kehittämisessä. Palautetta voi antaa
- verkkosivustojemme kautta
- asiakaspalvelupisteissä palautelomakkeella tai suullisesti.
Anna palautetta!
Asiakaspalvelupisteet
Luontokeskukset ja Metsähallituksen muut asiakaspalvelupisteet
Päivitetty viimeksi 22.05.2015
Tulosta